Popis tratí – Roháčova stezka

Tratě Roháčovy stezky jsou v členitém terénu. Start a cíl je na louce poblíž místa prezence. Trasy jsou značené barevnými puntíky na stromech. Každá trať má svoji barvu.

1. 650m – Trať dlouhá 650m se běží po staru za mostem hned do prava proti proudu říčky Vrchlice. doběhne se až ke dřevěné lávce, ta se překona a běží se vzhuru do maleho stoupání, až se vyběhne na spevněný povrch kde se běžci dají do prava. Tím se dostanou na louku kterou seběhnou dolu do cíle.

Tuto trať běží: dívky (do 6 let), chlapci (do 6 let)

2. 1000m – Trať dlouhá jeden kilometr se běží po červené značce. Startuje na louce a po přeběhnutí mostku stoupá do kopce na horní pěšinu, po které pokračuje na hrad Sion, ze kterého se sbíhá dolu k vodě. Dále se doběhne k dřevěné lávce, která se přeběhne. Pokud však hlavní rozhodčí rozhodne, že je vodu možné přebrodit tak se dá trasa zkrátit přeběhnutím brodu před lávkou. Pak se běžci dostanou na širší cestu, která je zavede na louku na jejímž konci je cíl.

Tuto trať běží: dívky (7 – 8 let), chlapci (7 – 8 let), dívky (9 – 10 let), chlapci (9 – 10 let), dívky (11 – 12 let)

1000m-trate-rohacovka

3. 2000m – Trať dlouhá dva kilometry se běží po žluté značce. Startuje se na louce a po přeběhnutí mostku se běžci dají doleva podél říčky Vrchlice, až ke dřevěné lávce, naproti které se vystoupá kopec nahoru na cestu. Po této cestě se daji do mírného stoupání, až se napojí na trasu červeného závodu (1000m), dále je trasa stejná jako v případě trati na jeden kilometr.

Tuto trať běží: chlapci (11 – 12 let), chlapci (13 – 14 let), dívky (13 – 14 let)

2000m-trate-rohacovka

4. 3100m – Trať dlouhá lehce přes tři kilometry se běží po bílé značce. Startuje se na louce a po přeběhnutí mostku se běžci dají doleva podél říčky Vrchlice, minou dřevěnou a železnou lavku, až se dostanou skoro na konec lesa. Zde se nachází takzvaný kruhák. Z něj se vydají nahoru do kopce, až vyběhnou na horní pěšínu, která se napojí na trať žlutou (2000m), pak na trať červenou (1000m). Asi 60m před hradem Sion se běžci dávají doleva a seběhnou dolu k říčce Vrchlici a poběží podél ní proti jejímu proudu, až narazí na dřevěnou lávku, kterou přeběhnou.. Pokud však hlavní rozhodčí rozhodne, že je vodu možné přebrodit tak se dá trasa zkrátit přeběhnutím brodu před lávkou. Dále pak za ní začnou stoupat. Poběží kolem kostela sv. Ondřeje na rozcestí, na kterém poběží směrem zpět do lesa, po upravené cestě až na louku do cíle.

Tuto trať běží: chlapci (15 – 17 let), dívky (15 – 17 let)

5. 6200m – Trať je stejná jako v přípdě traťe 3100m jen se běží 2x

Tuto trať běží: muži (70 a více let), ženy (18 – 34 let), ženy (35 a více let)

6. 9300m – Trať je stejná jako v přípdě traťe 3100m jen se běží 3x

Tuto trať běží: muži (18 – 39 let), muži (40 – 49 let), muži (50 – 59 let), muži (60 – 69 let)

3300m-trate-rohacovka

Včechny tratě můžete vidět na této mapce.

complet-trate-rohacovka

2 Replies to “Popis tratí – Roháčova stezka”

1. Ahoj Lukáši
    Postrádáme kategorie žen 45,55, 65 nebo snad neběhají. Většinou pořadatelé najdou možnosti jak je zařadit.

Jan Svoboda a Dana Svobodovi (1943 a 1952), Příbram

• Zdravím,
      Kategorie žen je od 18 do 34 a pak od 35 víše takže bez problému se můžete přihlásit a zabehat si u nás.